Často kladené dotazy - FAQ

Často kladené dotazy - FAQ

Všiml jsem si, že skončila platnost promo kódu DAFIT10. Chystáte další promo akce?

Máte pravdu, promo kód DAFIT10 platil jen do konce ledna 2021. Co ale rozhodně platí dál, je trvalá nabídka mimořádně výhodných cen. Stačí se jednoduše zaregistrovat na stránkách www.dafit.cz (což Vám nezabere ani minutu) a hned získáte nejen VIP cenu se slevou 5%, využitelnou na všechny produkty, které nejsou v akci nebo ve výprodeji, ale také exkluzivní přístup do kategorie TOP100, kde najdete nejoblíbenější produkty za výjimečné ceny. Kromě toho získáte další výhodu - věrnostní body v hodnotě dalších 5% z VIP ceny, které můžete uplatnit hned při svém příštím nákupu. A protože našim zákazníkům pečlivě nasloucháme, připravujeme stále něco nového. Neprozradíme Vám detaily, ale slibujeme, že to opět bude stát za to. :-)


Měl jsem účet na Ronnie a teď mě kontaktuje Dafit. Jak je to možné?

Provozovatelem e-shopu Ronnie byla až do rozdělení (22.12.2020) výhradně společnost DAFIT. Ve skutečnosti jste tedy pokaždé nakupovali naše zboží a svůj nákup hradili přímo nám. Na svých prodejnách a při provozování e-shopu jsme tedy jen používali odlišnou obchodní značku. Dnes je to pro Vás mnohem jednodušší a žádný prostředník už není potřeba. Maloobchod, e-shop, velkoobchod, skladování, logistiku a distribuci provozujeme sami a Vašim jediným partnerem je tak DAFIT.cz. Vše co potřebujete, najdete přímo u nás.

Proč se mi body za nákup nepřipisují hned? Jak dlouho musím čekat?

Věrnostní body za nákup Vám připíšeme do 24 hodin po zaplacení a převzetí objednávky. Více o věrnostních bodech naleznete zde

Máte prodejny i mimo Prahu? Dá se nakoupit v Brně?

Všech 8 našich prodejen je momentálně v Praze, ale zvažujeme rozšíření naší sítě i do dalších měst.   

Budete mít na webu recepty?

Ano, stále pro Vás chystáme novinky a recepty budou už brzy jednou z nich. Sledujte nás pravidelně a podělte se námi o své postřehy a doporučení, co dalšího byste na našem webu chtěli najít. Budeme se těšit.

Marně na Ronnie hledám zboží, na které jsem zvyklý, co se stalo?

Na konci roku 2020 jsme uvedený e-shop přestali podporovat. Veškeré zboží, které jste tam dříve nakupovali patřilo firmě DAFIT, stejně jako všech 8 maloobchodních prodejen, kompletní zázemí a logistika. To vše vždy leželo výhradně na nás. A protože Vám to chceme zjednodušit, rozhodli jsme se jít vlastní cestou a veškeré produkty Vám nabídnout přímo. Teď už nemusíte řešit žádné komplikace, cokoli hledáte, najdete u nás, na www.dafit.cz

Kolik bodů se mi přičte, když nakoupím zboží v akci?

Výše přičtených věrnostních bodů se určuje z ceny zboží po slevě.

Budou další akce na Extrifit?

Protože jsme jediný e-shop, který má všechny produkty EXTRIFIT skladem, můžeme Vám nabídnout mimořádné akce nejen na oblíbené produkty značky EXTRIFIT, ale i některé další. Nechte se překvapit, už teď pro Vás chystáme něco opravdu hodně zajímavého.

Komu patří všechny ty prodejny?

Všech 8 prodejen v Praze provozujeme sami a patří nám, tedy společnosti DAFIT. Seznam našich prodejen, které slouží také jako výdejní místa e-shopu a detailní daje o nich naleznete zde

Máte svoje sklady nebo skladujete jako konkurence – tedy u jiných firem?

Víme, jak je pro Vás, naše zákazníky důležité, abyste své zboží dostali vždy včas, v perfektním stavu a bez čekání. Veškerý sortiment proto skladujeme výhradně ve vlastních skladech, které jsou součástí našeho logistického areálu v Praze Kunraticích.

Dřív jsem o vás tolik neslyšel a teď je vás všude plno, kdy jste začali fungovat?

DAFIT na trhu není žádným nováčkem, letos oslaví už 20 let své existence. V minulosti jsme ovšem užívali jinou obchodní značku. Tu jsme před koncem roku 2020 opustili, vynechali jsme prostředníka a dnes už používáme výhradně značku DAFIT nebo DAFIT.cz

Mám fitko a chci nakupovat na IČO, na koho se mám obrátit?

Můžete se s námi spojit na e-mailové adrese velkoobchod@dafit.cz nebo na tel.: +420 725 477 444. Ihned Vás budeme kontaktovat, prodiskutujeme Vaše individuální potřeby a nastavíme oboustranně výhodné podmínky spolupráce.

Smí se teď jít nakupovat na prodejnu?

Všechny naše prodejny  jsou v době omezení otevřeny jako výdejny e-shopu. Prosím, ověřte si telefonicky či e-mailem otevírací dobu konkrétní prodejny, která se v době omezení může od běžné otevírací doby lišit.

Rozvážíte zboží do fitness center, sportovních center a klubů?

Ano, zboží pro naše velkoobchodní partnery rozvážíme sami, 6ti vlastními vozy. Proto Vám můžeme garantovat okamžité dodání, v perfektním stavu a bez obav o poškození či neúplnost dodávky. 

Rád bych u Vás objednával pravidelně, ale chybí mi u vás můj oblíbený produkt. Koho můžu kontaktovat?

Budeme rádi, dáte-li nám vědět, co Vám u nás chybí. Kontaktovat nás můžete -e-mailem, telefonicky nebo osobně přímo na centrále v Praze Kunraticích. Více detailů naleznete zde

Chci koupit kamarádovi dárkový poukaz k narozeninám. Nabízíte tuto službu?

Zakoupit dárkový poukaz můžete na kterékoli naší prodejně. Pro více informací prosím kontaktujte naši zákaznickou linku +420 608 151 160.  

Odkud máte moje kontaktní údaje?

Pokud jsme Vás kontaktovali, Vaše údaje byly v našem systému z důvodu Vašeho předchozího nákupu prostřednictvím e-shopu Ronnie, jehož jsme byli         provozovateli. Znamená to tedy, že jste v minulosti už byli našimi zákazníky. V případě, že si již nepřejete dostávat obchodní nabídky ani obchodní sdělení, prosím dejte nám vědět.       

Jak poznám, že mohu objednávku na pobočce vyzvednout?

O tom, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí Vás vyrozumíme e-mailem nebo telefonicky.  

Za kolik musím objednat, abych měl dopravu zdarma?

V současné době poskytujeme dopravu zdarma pro objednávky nad 1.400,- Kč. Bližší informace o dopravě a způsobech platby naleznete zde 

Za jak dlouho po objednání mi odešlete zboží?

Vaši objednávku vyřizujeme okamžitě, zboží obvykle připravíme k odeslání nejpozději do 24 hodin.  

Jaké osobní údaje vyžadujete a jaká je jejich ochrana?

Nakládání s osobními údaji se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR) a údaje jsou zpracovány v tomto rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo. Detailní informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde

Mohu zrušit svoji objednávku?

Objednávku můžete zrušit formou odstoupení od smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí objednávky. Bližší informace, včetně formuláře pro odstoupení od smlouvy naleznete zde

Mohu sledovat svoji objednávku?

Vaše objednávky vyřizujeme tak rychle, že sledování jejího stavu není proveditelné. Pokud by došlo ke zdržení Vaší objednávky, budeme Vás neprodleně sami kontaktovat. Pro všechny případy je Vám samozřejmě k dispozici naše zákaznická linka: +420 608 151 160     

Zasíláte zboží do zahraničí?

Běžně (a rádi) zasíláme objednávky na Slovensko. V případě zájmu o dodání kamkoli jinam nás prosím kontaktujte na e-mailu: obchod@dafit.cz    

Lze si určit čas doručení zásilky?

Individuálně lze čas doručení zásilky dohodnout přímo s dopravci.      

Nenašli jste, co jste hledali? Dejte nám prosím vědět. Hned se Vám ozveme a Váš dotaz co nejrychleji zodpovíme. 

Příjemný den,  

Váš DAFIT tým

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit.

více informací & nastavení